Kurset foregår online og er gratis for medlemmer af Koda.
Vil du lære at arbejde mere strategisk med sociale medier, udarbejde en strategi og få konkrete værktøjer til at skabe en stærk social media-profil?
På dette kursus får du en bred introduktion til sociale medier som kommunikationsredskab, og du får mulighed for at arbejde specifikt med, hvordan du kan blive endnu bedre til at bruge sociale medier i dit kunstneriske virke.
Der er 12 pladser, og tilmelding er efter først til mølle (og senest 3. december).
Mere om kurset
Mere om kurset
Det får du ud af kurset
- Du kommer til at udarbejde din helt egen SoMe-strategi
- Du producerer konkret indhold til dine kanaler på baggrund af arbejdet med strategien
- Du får indblik i målgrupper, valg af kanaler, community management og loyalitetsopbygning
- Du får en introduktion til Facebook-Insights og annoncering via Facebook Business Manager
Sådan er kurset bygget op
- Webinar med en bred introduktion til arbejdet med sociale medier
- Workshop med både individuelle øvelser og sparring med kursets andre deltagere
- Webinar om Facebook-insights og Business Manager
- Individuel sparringssamtale med fokus på en eller flere af dine konkrete udfordringer
Tidsplan
- Intro-workshop: 15. december 9.30-12.00
- Workshop: 13. januar fra 10.00-13.00
- Workshop: 20. januar 09.30-12.00
- Individuel sparring: mellem 25. januar og 29. januar. Aftales nærmere med kursuslederen
Det hele foregår online, og du skal kunne deltage alle dage for at kunne meldes til.
Om Dennis Kirkebæk
Om Dennis Kirkebæk
Han har mange års erfaring med sociale medier og digital marketing fra musikbranchen. Han har været ansvarlig for Roskilde Festivals sociale medier og promoveret koncerter og events via bl.a. sociale medier for eventarrangøren Horsens & Friends.
I dag er Dennis freelancer og hjælper små og mellemstore virksomheder med SoMe-strategier, annoncering og indholdsproduktion samt tilbyder undervisning i anvendelsen af sociale medier.
Tilmelding
Tilmelding
Du skal være medlem af Koda for at kunne være med.
Der er 12 pladser, og tilmeldingen er efter først til mølle (dog senest 3. december, hvis der stadig er plads).
Vi udbyder også et kursus om PR og storytelling. Bemærk, at du kun kan tilmelde dig ét af disse kurser.
Tilmeld dig